TR | EN
    

BİZDEN HABERLER

“ISO 10002:2018 Müşteri Şikâyetleri Yönetimi” Eğitimi Gerçekleşti
2 Haziran 2021 Çarşamba

Kayseri-Sivas-Yozgat illerini kapsayan faaliyet alanıyla bölgesinin kalkınmasına önem veren ve bu anlamda önemli projelere imza atan ORAN, bölgenin gelişimi amacıyla işletmelere, sanayi kuruluşlarına, sivil toplum kuruluşlarına, üniversitelere ve kamu kuruluşlarına destek sunmaktadır.


UNDP Türkiye, Japonya Hükümeti tarafından finanse edilen Covid-19 Krizine Yanıt ve Dayanıklılık Projesi ile pandeminin neden olduğu olumsuzluklara yanıt vermek ve Türkiye'nin direncini artırmak için tüm hızıyla çalışmaya devam ediyor.


Bu kapsamda UNDP desteği ile gerçekleşen eğitim ile müşteri odaklılık prensibine önem veren kuruluşların müşteri ilişkilerinin, yönetim şeklinin ISO 10002:2018 standardı esasları ile ilgili olması konusunda bilinç oluşturmak amaçlanmaktadır. Mümkün olan en yüksek memnuniyeti sağlamak için şikâyetlerin etkin ve verimli bir şekilde ele alınması konusunda ISO 10002-standardının gereklilikleri anlatılarak firmaların bilinçlendirilmesi sağlanmaktadır.


TR72 Bölgesinde Turizm sektöründe faaliyet gösteren (sağlık turizmi dâhil) 17 işletmenin temsilcilerinin katıldığı eğitim, 01.Haziran.2021 tarihinde çevrimiçi olarak gerçekleşmiştir.

GÖRSELLER
  Mevlana Mahallesi, M.K.P Bulvarı, No:79, Kat: 5-6 P.K: 38080 Kocasinan/KAYSERİ
  +90 352 352 6726 (ORAN)
  info@oran.org.tr